JUST FOR FUN ^_^

JUST FOR FUN ^_^

Wednesday, January 18, 2012

Baju-baju pelik.


Hari ni aku nak share sikit ngan korang semua pasal pakaian pelik. Bukan pelik-pelik biasa tapi pelik yang teramat-amat pelik..... Nak Tengok.....??? Jommm... hehehe..... 





Baju ni di perbuat daripada belon.... 
Kalau la pecah belon ni aduyai sakitnyer... huhuhu






Baju ni lak di perbuat daripada buih....
Korang leh terfikir ker nak pakai baju buih ni... 
Tiup sekali semuanyer terbang.... Agaknyer diorang wat baju ni just tiup belon kat badan model ni jer kot... hehehe






Yang ni lagi la giler.... Baju di perbuat daripada cebisan daging.....
Sanggup ker korang pakai.... Kalau aku sorry la.....
Silap-silap leh bawa badi aku di buatnyer... huhuu






Ni satu hal lagi.... Baju di perbuat daripada daun dan bunga....
Baju ni setakat sehari leh la pakai.... Nak simpan esok silap-silap daun dengan bunga tu pun dah kering agaknyer... 






Baju ni di perbuat daripada kain biasa. Cuma design dia saja di buat begitu seolah-olah telah digigit tikus.
Itu informtion yang aku dapat la.... Pas ni mana tau kot-kot ada orang yang nak buat design baju seolah-olah digigit manusai pulak kan... huhuu






Baju ni di perbuat daripada origami... Korang tau tak maksud origami..??
Ok la.... pada mereka yang tak tahu origami tu perkataan daripada jepun...
"Ori" bermaksud lipatan dan "gami" pula bermaksud kertas....
So... maksudnya baju ni telah diperbuat daripada seni lipatan kertas....






Baju renang atau pun bikini..... Tak ker orang yang memakainya rasa pelik.
Aku tengok dah macam ikan buntal 'shocked' jer... hehehe



Ini adalah antara baju-baju pelik yang dapat aku share ngan korang-korang semua.....
Hope enjoy.... ^_^









No comments:

Post a Comment