JUST FOR FUN ^_^

JUST FOR FUN ^_^

Friday, April 15, 2011

Anak-Anak Bonda

Diam tak diam dah dua orang 'anak buah' aku.... 'Anak buah' yang sulung daripada adik aku ke-3, namanya Mohd Farish Syahmi dan 'anak buah' no. 2 daripada adik aku ke-2, Qisya Izzati.... 
Mereka panggil aku dengan panggilan Bonda.... 






Ini dia Mohd Farish Syahmi Bin Ahmad Syihan. Berusia setahun lebih....








Ini la adik aku ke-3, Nor Fadhilah bt Abdullah Sani.Adik yang paling rapat dengan aku dan paling memahami aku. Dialah adik....dialah kakak....dialah sahabat karib aku.....
Kak Yong sayang kamu Yang...... (jangan nangis tau...huhuhuhu)







Papa dan mama Aisyh.....
Happy family...... ^_^








Yang ni pula anak buah aku yang ke-2, Qisya Izzati bt Mohd Hisyam. Nak tau pasal dia aku ada tulis pasal dia dalam entri "Selamat Datang Qisya Izzati".....(baca-baca la ek...hehehe)







Ini lah adik aku yang ke-3 Nurul Aini bt Abdullah Sani dan suami.
Bahagia tengok adik-adik dengan keluarga masing-masing....
Sentiasa doakan yang terbaik untuk mereka....


I LOVE U ALL.....MUUUAAHHH






No comments:

Post a Comment